Dressurstævne for rideskoleelever

23. september 2023

Hvis der er spørgsmål til start- og hjælperlisten, eller hvis der mod forventning skulle have sneget sig en lille fejl ind, så tag endelig kontakt til din egen ridelærer. Alternativt kan I sende os en mail på rideskole@hvl-rideklub.

Vi glæder os til at se jer!

❌Sæt et stort kryds i kalenderen lørdag d. 23. september❌ Det er nemlig blevet tid til årets næste stævne!

Det vil være muligt at starte nedenstående klasser.

Klasse

Info

Holdridning

Med trækker + forrytter

Holdridning

Uden trækker + forrytter

LD1

Programmet må råbes op

LD2

Ingen opråber

LC/LB valgfri

Ingen opråber

 

Hvis en klasse er vundet før, må rytteren ikke starte klassen igen. Skal rytteren bruge trækker, skal I selv sørge for dette. Dressurprogrammerne kan findes på Dansk Rideforbunds hjemmeside – rideforbund.dk.

Hvis det ønskes, kan man tilmelde sig to klasser, det skal dog være to forskellige klasser. Det har vi valgt for at skåne vores kære heste lidt. Vi har som regel rigtig mange starter (ofte omkring 50), hvilket vi er meget glade for, men det er også hårdt for vores heste at skulle gå med så mange forskellige ryttere på én dag. Men se det som en god anledning for at udfordre dig selv og prøve en klasse der er lidt uden for din comfortzone 😉

Pris for 1 start er 100 kr., 2 starter 150 kr. Betaling sker via mobilepay til nr.: 168265.

For at kunne afholde stævnet, har vi brug for Jeres hjælp, derfor er det rart for os at kende rytterens alder. Vi skal bl.a. bruge hjælpere til at hente kritikker, skrive for dommeren og hjælpe i sekretariatet og cafeteriet samt et par stykker til at medbringe kage til salg i cafeteriet.

Vi forventer at stævnet vil forløbe i tidsrummet 9-14.

Tilmelding

Tilmelding er muligt via. nedenstående link. Vi gør opmærksom på, at tilmeldingsfristen er d. 10. september, og at tilmelding derefter som udgangspunkt ikke er muligt, da det forhindrer os i at have starttiderne klar i ordentlig tid🐎

Dressurstævne tilmelding (google.com)

 

Vi glæder os til at modtage din tilmelding og se så mange som muligt af jer den 23.!