Handelsbetingelser

4330 Hvalsø

Hjemmeside http://www.hvl-rideklub.dk

Priser

Alle priserne på www.hvl-rideklub.dk er ikke tillagt moms, da vi er en forening.

Når du via dit kreditkort køber et af følgende produkter:

Junior medlem
Senior medlem
Tilmelding til 1 eller flere hold
Ridehuskort

Sker det som en forudbetaling for den periode der er angivet ved købet. Der lægges ikke gebyrer på din betaling.

Der tilbydes ikke refundering af penge for dine køb.

På www.hvl-rideklub.dk kan du betale med følgende betalingsmidler:

Dankort
VISA/Dankort
VISA Electron
Mastercard DK
Mastercard Debet DK
JCB

Betaling sker forud. Vi bruger Quickpay.dk som betalingsgateway til dankort. Læs mere på deres side om sikkerheden ved online betaling.

Abonnementer

For abonnementer gælder at abonnementsprisen, som oplyst under priser for rideskolen og priser for HVL, automatisk bliver trukket for hver abonnementsperiode. Kvittering for hver abonnementsbetaling tilsendes per email.

Du modtager en email med bekræftelse på din abonnementstilmelding efter indgåelse af abonnementet.

Du kan når som helst opsige dit abonnement ved at skrive til administration@hvl-rideklub.dk. Der er 1 måneds opsigelse på holdridning i rideskolen, og opsigelsen skal fremsendes inden den sidste dato i den foregående måned. Efter opsigelsen vil der ikke blive faktureret eller trukket yderligere og dine kortoplysninger slettes fra vores database.

Allerede udsendte fakturaer skal dog stadig betales, når du opsiger dit abonnement.

Fortrydelsesret

Der er ikke fortrydelsesret. Og der refunderes ikke penge efter tilmelding til et hold hhv. tilmelding som medlem af foreningen.

Personoplysninger

Når brugeren klikker rundt på hjemmesiden, indsamles statistiske data. Disse data er helt anonyme, hvilket betyder, at de ikke indeholder oplysninger, der kan identificere brugeren, selv om denne måtte være logget ind. Følsomme data, der sendes via nettet, er sikret ved brug af SSL kryptering ("Secure Socket Layer").

De servere, der opbevarer data om vores brugere, er placeret sikkert bag en firewall. Oplysninger opbevares ikke krypteret på serveren. De oplysninger, du giver, behandles i fuld fortrolighed og bliver udelukkende brugt i forbindelse med fakturering af indkøb hos Hvalsø Rideklub samt til udsendelse af nyhedsbreve, som brugeren har tilmeldt sig.

Som registreret bruger hos Hvalsø Rideklub har du altid mulighed for indsigt, og du kan gøre indsigelse mod en registrering i henhold til reglerne i Persondataloven. Personoplysningerne opbevares i 5 år efter sidste transaktion med kunden. Ingen registrerede personoplysninger videregives til tredjemand i nogen form på noget tidspunkt, medmindre det sker efter krav i lovgivning eller i øvrigt kræves af offentlige myndigheder.

Kunder, der ønsker at tilmelde sig hold hos Hvalsø Rideklub, tildeles et brugernavn og en adgangskode. Det er medlemmets ansvar at opbevare disse informationer betryggende.

Tekniske krav til kundens computerudstyr

Det forsøges at optimere teknikken på websitet, således at det fungerer i alle de mest udbredte browsere (Internet Explorer, Firefox, Safari, Opera, Chrome) og operativsystemer (Windows, Mac OS, Linux).

Ændring af priser og handelsbetingelser

De til enhver tid gældende priser og handelsbetingelser fremgår af hjemmesiden .

Forbehold

Hvalsø Rideklub tager forbehold for tryk- og prisfejl. Hvalsø Rideklub er ikke ansvarlig for nedbrud af eller svigtende adgang til hjemmesiden, nedbrud i strømforsyning eller internetforbindelse, hærværk på systemet (både fysisk såvel som computervirus og hacking), misbrug af personoplysninger eller andre forhold og omstændigheder, som er uden for deres kontrol.

Ansvarsfraskrivelse

Hvalsø Rideklub og dets indholdsleverandører kan i intet tilfælde gøres erstatningsansvarlig for anvendelsen af http:// www.hvl-rideklub.dk, herunder garanterer man ikke og indestår i intet tilfælde for,

at et hold ikke opfylder brugerens forventninger og behov.
at www.hvl-rideklub.dk og de herpå tilgængeliggjorte annoncer af enhver art er fejlfrie, tilgængelige, rigtige, nøjagtige,  pålidelige, opdaterede, sikre, leveres rettidigt eller kan anvendes til det angivne formål.

Hvalsø Rideklub og dets indholdsleverandører er således ikke erstatningsansvarlig for direkte tab, følgeskader, herunder driftstab, mistet avance og indirekte tab, som kunden, kundens aftagere/klienter/kunder eller tredjemand lider på grund af fejl ved en annoncetekst eller billede.

Brugere, som ikke kan acceptere det anførte, bedes ophøre med enhver anvendelse af Hvalsø Rideklubs ydelser samt forlade hjemmesiden. Ethvert link til tredjemands hjemmeside er uden ansvar for Hvalsø Rideklub.

Hvalsø Rideklub påtager sig intet ansvar for eventuelle skader hos brugeren som følge af brug af Hvalsø Rideklubs ydelser på www.hvl-rideklub.dk