I Hvalsø Rideklub går vi op i at have dygtige ridelærere med et stort kendskab til grundridning, bredde-aktiviteter og hestens pleje. Vores faste ridelærere er alle over 18 år og har selv mange års erfaring med ridning og omgang med heste. Et par af ridelærerne har endda selv redet i vores rideskole i mange år og har derfor stort kendskab til hvad det vil sige at være elev i rideskolen.

Selvom vores ridelærere er dygtige og kompetente, har de til tider brug for ekstra hænder. Derfor har vi på vores begynderhold tilknyttet faste hjælpere, som er uundværlige for at få godt flow i ridetimen og i øvrigt kan de give en hånd i stalden, mens ridelæreren koncentrerer sig om undervisningen.

Som en sidste del af teamet har vi tilknyttet faste undervisningsvikarer. Det sker for selv den bedste, at vi må melde os syge eller har aftaler der er vigtigere end vores job og her er vi glade for at vi har faste vikarer tilknyttet. Det giver en større tryghed, at selv vores vikarer kender hestene og stedet - og i øvrigt mindsker det antallet af gange, hvor vi må aflyse undervisningen. Ikke alle vores vikarer er fyldt 18, men er helt klar til at varetage undervisningen på lige fod med vores øvrige ridelærere.

Nedenfor finder du navnene på de ridelærere, der underviser i rideskolen.

Astrid Larsen

Underviser mandag

Emma Laursen

Underviser tirsdag

Rebecca Taphouse

Underviser onsdag

Alberte Jørgensen

Underviser torsdag

Line Larsdatter

Underviser fredag

Foruden at varetage undervisningen om fredagen, står Line også for en del af det administrative arbejde i rideskolen. Dvs. sender du os en mail, er det med al sandsynlighed Line du får fat i. Hun hører meget gerne, hvis der skulle være ønsker til forbedringer eller andre ting vi bør være opmærksomme på. Den bedste måde at komme i kontakt med hende på, er ved at skrive til rideskole@hvl-rideklub.dk.

Laura Bøgedal Nees

Underviser søndag