Dagsorden:
- Valg af dirigent og stemmetæller
- Formandens beretning
- Fremlæggelse af årsregnskab
- Indkomne forslag
- Valg af bestyrelsesmedlemmer, suppleanter og kasser (Randi og Frank er ikke på valg, øvrige bestyrelsesmedlemmer er på valg og ønsker ikke at genopstille)
- Championatlisten fejres (husk at der er rosetter til alle der har indberettet point)
- Eventuelt
Forslag skal være formanden i hænde senest den 18. februar 2025 via mail thhmhh@gmail.com
Da flere af nuværende bestyrelsesmedlemmer efter mange års store bidrag til klubben nu ønsker at udtræde af bestyrelsen, søger vi nye kræfter. Bestyrelsesarbejdet er en oplagt mulighed for at lære nogle af dine staldkammerater eller andre forældre bedre at kende. Det er også en god mulighed for at påvirke beslutninger og være med til at bestemme retningen for rideklubben samt være med til skabe sammenhold for klubbens medlemmer.
Er du interesseret i at høre mere om det at være bestyrelsesmedlem eller er du interesseret i at opstille, så tøv ikke med at tage fat i den nuværende bestyrelse (Majbritt, Randi, Kristine, Stine eller Frank). Såfremt du er forældre til rytter i rideskolen, kan du også række ud til Line L., hvis du vil høre mere.
Klubben har også brug for nye kræfter i aktivitets- og stævneudvalget, så har du lyst til at være med til at arrangere både sportslige og hyggelige aktiviteter for klubbens ryttere, er du meget velkommen. Omfanget af arrangementer vil blive balanceret med den tid, som bestyrelse og aktivitets/stævneudvalg har mulighed for at give. Er du interesseret i at høre mere om hvad det indebærer at være medlem af aktivitets- og stævneudvalget, er du velkommen til at række ud til Majbritt eller Randi.